When we first met, I had no idea you would be so important to me

Hejsan bloggen!

Har bara tagit det lugnt idag, har känt mig lite nere, har ont i halsen och hade ont i huvudet tidigare idag. Så har bara läst bloggat, kollat film, serier & lyssnat på musik. Älskar musik, min bff. Mobbad. Baby kommer inte idag för han tyckte jag skulle vila idag så jag hade ork tills imorgon. Så vi träffs imorgon vid 17.00 för då slutar han jobba :)
Nu ska jag fortsätta med nånting.

goodbye





Hänger lite med chris, HAHAHA, näe nu är jag trött, jag fattar inte varför jag har sån dålig humor? Det skrämmer folk... inte alls många som sagt att jag är skumm. Jag är ganska skumm faktiskt. Synd att vi tog bort badkaret för då kunde jag vara skumm i skummet, HAHAHHA, nej det kommer igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback