True love doenst have a happy ending, because true love has no ending

Hejsan bloggen!

Är verkligen dålig på att skriva! förlåt...
Men har varit mycket med baby, familjen m.m. Men vad har hänt? Kommer faktiskt inte ihåg, haha! Men Malin har varit här i helgen. I fredags kom hon och då åkte vi (jag, hon och mamma) till City Gross och köpte mat, men jag köpte fredags godis :) Eller mamma köpte, haha. Jag köpte i alla fall: mörk choklad, Cola Zero, is te och natur godis. Älskar natur godis! Så jag åt lite av det på kvällen medans jag och Malin kollade på Idol, fast jag kollade inte på mycket för jag är inte ett stort fan av det. Så senare innan jag skulle sova kollade jag och mamma på Morden I Midsomer. Förr tyckte jag det var tråkigt och att det inte hände nånting, men nu älskar jag det! Så vi brukar alltid kolla på det innan vi ska sova. Och dem har ju börjat med att man får plocka sin egen sallad på Kvantum så jag gjorde en alldeles själv, så stolt. Jag blandade (vad jag kommer ihåg): sallad, majs, räkor, avakado. Det är det jag kommer ihåg! En jävla massa avakado, älskar det! Tog ungefär halva lådan med det, haha! Och det blev 80-nånting. HAHAHAHA! Men det var ju så jävla gott! Men synd att det blir så dyrt för mig, annars skulle jag köpa det ofta!
Så igår åkte vi till Dollar Store och kollade lite, fökr mamma skulle kolla på nå rengörings saker, haha. Jag köpte kex choklad då med, hihi. Efter stack vi in på Kvantum för Malin skulle köpa natur godis igen, HAHAHAHA! Och mamma köpte chips och nå pennor, eh what? Sen på kvällen gjorde vi inte mycket. Imorse åkte hon :(

Kom på nu att jag har väl inte berättat på Mozart konserten, eller? Men skit samma, jag berättar ändå!
Den var fantastisk! Så lugn musik så jag och Ylva höll på somna, medans pappa bara log åt musiken, aw!
Och han som, vad kan man säga... styr dem som spelar, svårt ju! Han hade damp... Hoppas ni fattar... Han var skit söt med ju! Det jag störde mig på vad en tjej snett framför mig som gav mig jävla sur blickar! För det är nå med min fot, om jag rör på den kan den knaka så jag gör det ibland och då råka min fot omma på tjejens stol så hon gav mig nå jävla hor blickar. Säg åt mig då istället ****! Och som vissa av er som har läst min blogg länge så har jag ju ADHD & Bipolär Syndrom så jag blir jätte lätt arg, eller jag är alltid på dålig humör innombords p.g.a Bipolär. Så jag fick sån damp att jag sparka till hennes stol det hårdaste jag kunde så det eka i hela salen eller vad man kan säga så massa folk stirra på mig... men hon gav mig inte nå mer blickar, haha. Tur för dig biiiaaatch!

Puss bebisar!


ps: i natt drömde jag att baby var otrogen så jag började böla så när jag vaknade rann det massa tårar, aaw! Och imorgon ska jag träffa Matilda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback