Love is like heaven, but it can hurt like a hell

Hejsan bloggen!

Faaaaaaaaaaaan
vilken jävla tränings värk jag har?! Spelade ju bara i 40 minuter men ändå... har inte tränat på skit länge så det är inte så konstigt?! På torsdag ska jag träffa min kontakt person, hon är bara 21 och hon älskade och shoppa tydligen. YEEEY! VILL HA PENGAR!!!!!! VILL SHOPPA! Aja, måste snacka med mamma! Hon är eller ska snart till affären för att handla saker och hon skulle köpa Coca Cola Zero till mig! :-) Men en burk tror jag? shit the same whore. Hehe skoja... mena inte till min mamma! Hon är världens bästa mamma, min ängel (a')

Puss hej!

ps: kom på att jag måste bli bättre på att lägga ut bilder! Alltså på mig själv, ego patetisk fjortis bitch whore slampa slyna traampe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback