It might seem like hardest thing to do, but you have to forget the guy who forgot about you

Hejsan bloggen!

Ska snart fixa mig för ska till SOC -.- Men ska träffa min kontakt person för första gången, se hur hon är! Hoppas hon är rolig! Är lite små sur nu med... har världens tova i håret, hatar att kamma ut dem! Drar som in i helvete för att knuten ska ramla av och om den inte gör det gör jag sönder kammen, måste göra sönder något, gaaah! Men får ta det lugnt denna gång... Men ska fixa mig nu, ha en bra dag losers!

Puss;)


ps: Idag vid 17.30 ska jag och baby kolla på en lägenhet till honom i korsnäs, eller vart det var? Fan vad roligt! :D Hoppas han får den! :
)



Tumblr_lt6nmu9out1qepxylo1_500_large
Precis sån hårfärg vill jag ha! Snygg va? Passar till mina bruna ögon ;)
Det är Miley Cyrus, den vackra kvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback