JULKLAPPAR

Hejsan bloggen!

Kom hem för ett tag sen. Har varit på stan med mamma och Stefan.

Men igår bowlade jag som sagt med baby och pappa och efter gick jag och baby och köpte julklapp till mamma och Malin, sen köpte jag en ear cuff och tröja till mig. Efter tog vi bussen hem och jag laddade ner säsong 4 av That 70' Show. Laddade även ner två andra, medans baby duschade. Skrev ju att ena handlade om USA:s armé under andra världskriget. Så när det hade laddat ner kollade jag lite på det och då var David Schwimmer, eller hur han stavas, han som spelar Ross i Vänner ju! Rolig snubbe! Aja, sen kollade vi på That 70's Show tills vi somnade.

Idag:

Mamma väckte mig 08.30 för vi skulle åka 09.50. Så vi låg i sängen tills 09.00. För då gick baby till affären och jag lyssnade på musik i mitt rum. Ett tag senare började jag fixa mig, men bara lite. Mamma gjorde frukost åt mig men jag tog bara två tuggor av mackan kanske? Eftersom jag var tvungen att skynda mig. När vi gick till bussen så såg jag att jag hade bara ett sträck på min mobil, alltså batterier, betyder 10 %, blev lite sur då... men det räckte fram och tillbaka! Bra Nokia! Sen när vi kom ner på stan gick jag och mamma in på Åhlens och köpte julklapp till pappa. Hittade det perfekta, hihi ;*. Och köpte ett par tumvantar till mig, as sköna! Sen gick vi in på H&M och kollade runt bara, men då såg jag två tröjor jag blev förälskad i! En med Elvis på och en med Guns 'N' Roses. Åååhh! Fick båda av mamma, tack mammi! Men sket i den Amerikanska tröjan på Gina Tricot den var ändå inte bekväm... Vi gick ner på Clas Olsson sen och köpte julpapper, eller vad det heter? Köpte även en ram, tejp och klister märken som man sätter på fönstren. Det var mitt alltså ;* Stefan satt inne på McDonalds så vi gick dit, så vi tre gick till Buddy's och åt, var skit hungrig för hade ju inte ätit frukost! Jag åt kyckling med pasta, gott! Sen åkte vi hem. Jätte nöjd med köpen! Men nu ska jag kolla på nå, hihi ;*.

Puss!



Min ear cuff. Kommer ifrån Glitter och kostar 69 kr :) Den åkte lite ner när jag knäppte kort...




Tröjan från Carlings som kostade 74 kr tror jag? Fast jag fattar inte vad det står :(


Vantarna från Åhlens och kostar 99 kr.



Elvis tröjan från H&M och kostar 149 kr.



Guns 'N' Roses tröjan från H&M och kostar 149 kr.


Klister märkerna från Clas Olsson och kostar bara 19 kr, eller vad det var?

Ska även få en vit julgran, yey! Så får mamma och Stefan min gröna :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

visa mer hud så bloggen blir intressant :) du har ju en gudomlig rumpa

2011-11-18 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback