During your life, never stop dreaming, no one can take away your dreams

Hejsan bloggen!

Är lite smått piss nu... Som ni vet fucka min data så vi måste ta in den på lagning och nu har någon jävel bitit sönder internet sladden... säkert Denniz. Jävla kanin... men kan inte hata honom, för han är min gulle gris och jag älskar han som fan! En av mina favoriter av djuren hemma! Ah, beror på det, Silje löper nu, yeeeey! or not...
Aja, men idag har jag bara spelat Sims 3 kan man säga. Älskar min familj! Inte bög familjen utan en annan! Har redan två döttrar, eller mammans och pappans döttrar då... Men ändå! Jag brukar aldrig få tjejer ;o Aja, YEY! HAHA k bry. Fikade med mamma, Stefan och Sebbe med. Nå rulltårta och ballerina kakor med pepparkaka istället för det vanliga kexet, ganska god bara sjukt söt :((( Men nu ska jag göra något annat på internet. Och jag kan inte kolla på Youtube. FUCK ALLT! Men tur sökte jag på det jag ville se och då kunde man kolla på det på en annan sida. Haha när jag skrev det jag ville se låter det som porr. Jag kollar på porr vettu every day and night. Men aja, nu ska jag dra och ni får ha det bra då, vi synes kanske sen. Haha synes HAHAHAHAH nu blev jag ganska hyper men det gör inget mamma kom in med lugnade nu, haha. seriöst ;o

PUSS ALLA!!!!

ps: ni kanske undrar hur jag kan vara inne på internet för min internet sladd är ju sönder, men tur har jag ett bärbart internet! Tack mamma att du räddar mig med dina pengar hihihihihihihihihihi. nu lät jag lite bortskämd. beat on the brat with a baseballbat. Haha nu kom jag ihåg hur jag och en som jag brukade vara med jämt förut som heter Jenni drogade låten, men den är grym!! Ramones - Beat On The Brat.



Jag blir seriöst rädd för mig själv på bilden... kolla blicken...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv Jo tack det är bra. Lite trött bara, men så är det ibland ;) Har du gjort nåt kul idag?

2011-11-23 @ 22:28:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så bra att vara rädd för sig själv:P..

Springer kaninen fritt hemma?

Ha en fin dag!

2011-11-24 @ 15:54:24
URL: http://hansochhennes.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehe okej :) har ni varit tsm länge ? :)

2011-11-24 @ 20:23:17
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback