BLONDIE

Hejsan bloggen!

Sitter här med hårfärg i håret, det ser sjukt blont ut, hoppas det inte blir blont.. ska ju ha mörk blont :( Tog extrem blonde, så man vet aldrig. Idag har jag mest kollat på film She's The Man. Skit bra film ju! Mamma och Sebbe åkte ner på stan för att köpa nya saker till honom. När dem kom hem hade hon två julklappar åt mig och en åt Stefan. Var lite nyfiken... Så hon frågade om jag ville få en ny, vem säger nej åt det? Hon frågade det mörka eller ljusa. Sa mörka , hon frågade om jag vet helt säker. Blev lite osäker då så jag bara mummla. Men då drygade hon bara med det och tog fram en tröja från Carlings jag har velat ha i en månad kanske? AAAAAAAAAH! Den är grå med mörk blåa ärmar. Det är döskalle på och Amerikanska flaggor på sidorna och rosor. Så jävla snygg så jag dör!
Men som sagt sitter jag med hårfär i håret och det ska ut om mindre än tio minuter. Orkar inte vänta, men måste...

Puss!

ps: har skaffat en blogg på nattstad, alltså varför vet jag inte, haha. Men roligt att ha en till blogg, men denna blogg är MIN, den kommer jag uppdatera på varje dag och den andra lite då & då. Bara så ni vet! www.nattstad.se/annasondell


Lägger upp bild på tröjan senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah :D vad ska du göra idag?:D kram

2011-11-28 @ 14:10:38
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

sv: aa har lite utväxt men tror att de blir lite annorlunda färg för har inte den som jag färgade med sist =) kram

2011-11-28 @ 15:29:35
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

hade lite blondt förut, sen haft svart och rött haha men gillar mest brunt =) kram

2011-11-28 @ 15:57:28
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback