BILDER

Hejsan bloggen!

Nu får ni hålla i er, för nu kommer massor av sommar bilder! :)






HAHAHA♥♥

Min älskling♥♥


Haha kommer ihåg den hära dagen! Jag var ute och ritade med kriter på marken, eller hur man skriver? Och när jag kom hem såg jag detta tryck. Made by Melizza 3 år, HAHAHAHA!


Men Sessan vad gör du? ;s





HAHAHAHA



Älskling

Sessan älskling

Denniz älskling!!









Kolla mina ögon! Blir rädd...

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHA

Går icke bra :(


Amerika


Saknar min magtröja

Alltså jag har miljontals mer, men orkar inte lägga ut alla, kanske senare? :)

Puss!
♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt dem blommiga shortsen?

2011-11-17 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback