Usch

Hejsan bloggen!

Sitter här själv för baby skulle ner till stan och träffa kompisar så jag kan vila för jag höll nästan på att få anfall idag. Ni borde veta hur jobbigt det är! USCH!
Aja, inte tänka på det. Gjorde nästan sönder teven igår för jävla hor landet typ vid Ryssland tog hem vinsten. Ah, bara så ni vet så är jag världens dåligaste förlorare så sparka nästan sönder teven.
Motto: allt löser med våld.

Haha, okej? Men nu ska jag vila och kolla in facebook bara. Lägg till mig på facebook? :(
Anna Sondell :)

ps: jag och baby är förlovad nu, det var det hemliga jag sa som skulle hända på våran sjunde månad! :)



haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

2011-05-15 @ 14:11:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

2011-05-15 @ 15:25:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg duär! :D

2011-05-16 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback