Slutslutslut

Hej bloggen!

AAHH! Jag är helt slut och trött och mina ben går av snart! Har spelat fotboll med några ungar på gården, eller spelade inte utan var "nästan" domare, haha! Men aja.
Igår var baby här och vi åkte ner på stan och jag köpte den dära tröjan jag skrev om som var på Carlings!
Vi fikade på något fik som jag vet vad det heter men kan inte stava, men det ligger i alla fall på Flanör.
Jag åt en skit god sallad, en avakado sallad, fett god! Sen åkte vi hem och kollade på Family Guy. Vi vaknade vid halv nio, baby började ju nio så vi myste till nio ! :) Jag lyssnade på musik, spelade Sims, kollade på Family Guy och Vänner. Senare kom Blozzom och frågade och jag ville hoppa studsmatta med henne och Emilio, eller hur det stavas? :o Fett gullig unge i alla fall men jävligt våldsam, inte att jag gör saker men han pratar om allt våldsamt. Sen åt jag och Mimmi hade skickat ett brev med min bh i för hade glömt den där, hon hade också lagt i 100 kr, aaw älskar min mormor! <3 Så jag och Blozzom köpte godis och hon fick en tidning av mig men hennes mamma blev arg då, för hon trodde väl att Blozzom tvingade mig att köpa den åt henne, men det var jag som frågade! Sen kom Emilio tillbaks och vi åt godiset och milkshake på min balkong, mamma blev arg för han sprang in på mitt rum och att vi gick in med skorna, så han är skit rädd för henne, men mamma är lite läskig ! :( Tycker jag med faktiskt... Efter hoppade vi men Blozzom kom aldrig så det var bara jag och Emilio så vi gick på gården där vi bor, vilket är stort! Så vi gick bland ungar och en som heter Rasmus hade bandy klubba och sköt stenar och en sköts på min rygg, en stor sten med hårt slag, så jag kunde knappt gå... sen spelade den fotboll. Fan vad jag och målvakten mobbade varnadra , han kallade mig blatte ! :o ska han säga...Philipin...

Aja, nu ska jag sätta mig vid den andra datan jag sitter på bärbara nu :)

Puss! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt foto =)



hoppas du har en skön kväll!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-19 @ 22:07:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för segt svar:O

Tack så mycket;)

Fin du är:D

2011-05-22 @ 11:02:57
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback