Herregud...

Hejsan bloggen!

Fyfan vad trött jag är! Har varit med gulliga Blozzom idag, för såg henne från fönstret idag vid två tiden, så gick ut till henne. Mötte henne och vi gick till ena lekparken på gården, gården är fitta big, hihi sorry... Där var Emililo, vet inte hur det stavas, aah men nu får det stavas så, för jag bestämmer. Och jag skulle sätta mig och gunga. Ni vet sån gunga som ser ut som ett däck? Och det var ett litet däck under med. Aja, skulle sätta mig på den och jag sjönk ner i den och fasna såklart. Roligt att sitta fast i typ tio minuter, kunde fan inte känna arslet när jag äntligen kom upp. Aja, sen sa någon om Natalie, det är någon tjej som är kär i Emilio, och vi ville reta henne förr, så jag är så korkad och säger att vi ska mobba henne och sen såklart stod hon bredvid mig... men hon är rädd för mig för jag är ju mycket större i henne? Så vi hoppade på Blozzoms studsmatta, men fick bara hoppa några i taget för bara 100 kg får vara där. Sen när Emilio och Natalie så höll hon på att smöra så han skulle väl tycka hon var cool eller nånting.
Så jag ba: "Blozzom vi måste snacka!".
Så kommer Natalie och frågar om vad men jag sa att det var privat så hon blev skit sur, unghelvete!
Sen gick hon hem och sa en massa saker till Emilio men jag tvinga honom att sa det till oss så han sa det men jag kom inte ihåg vad det var, HAHAHHAHAHHAAAAAAAAA damp -.-
Sen hoppade vi för det mesta sen blev det slagsmål mellan Emilio och Rasmus , han har typ ap öron haha.
Kommer inte ihåg hur det började, men Rasmus cyklade och jag frågade om jag fick slå på hjälmen och jag gjorde det sen kom Emilio och slå med och tydligen gillar dem inte varandra, så Rasmus skrek åt Emilio och slog till lite, sen fick han tillbaks, sen slog han igen och sen slog Emilio till på hans käft. Rasmus ansikte blev helt rött , jag trodde att han började grina men tydligen blev han skit aggressiv och tog upp två skit stora stenar och skulle kasta på Emilio men han sprang iväg, m.m. Fan vad jag skrek till Rasmus, apa! HAHAHA, kommer säkert bli slagsmål imorgon med, roligt haha!
Idag hade jag på mig ett par leggings och på knäna så det som mönster eller inte, men skit svårt att förklara men dem ser ut som ridbyxor eller robot ben, hehe. Och det var ett litet hål i röven på dem och nu när jag är hemma så är hela röven borta, hur fan kunde det bli så, nu måste dem slängas. FAN, dem var typ mina favorit leggings, :(

Men nu ska jag ta en macka Puss! :)

Kom ihåg att kolla in snyggingens blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: de tkr jame:D

2011-05-24 @ 10:26:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med på veckans blogg? Tryck länken så kommer du direkt till inlägget.



http://qute.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html#comment

Lycka till!

2011-05-24 @ 11:21:25
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, man länktar sjuukt till sommarlovet =)

2011-05-24 @ 13:04:08
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Anonym

En liten udda fråga, hur visar du att du gillar nån?

2011-05-24 @ 20:57:39
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback