Gynning !

Jag har läst Carolina Gynnings bok Ego Girl och håller på att läsa hennes andra bok Ego Woman nu.
Jag beundrar verkligen henne. Min första tanke om henne var att hon var en : äcklig billig slampa och bimbo. Men nu när jag har läst om henne så har jag insätt att hon är en smart kvinna som har en egna åsikter och bryr sig inte om andras. Sån kvinna ska man vara, underbar är hon verkligen! Hon blev modell vid 17 års ålden men blev som mest känd under Big Brother som hon också vann. Nu till det konstigaste jag någonsin hört! Hon var ju med lite överallt men när hon sökte modell jobb och sökte i Milan, Paris m.m så fick hon inte jobb för hon var tjock. Nog det dummaste jag någonsin hört! Nutidens modell värld är fruktansvärd, alla modell agenturer söker modeller som ska väga, vadå 40 kg? Herregud dem är inte vackra. Carolina Gynnings kropp är det man letar efter, man mår illa ju! Vad tycker ni? Smala eller "tjocka"?

Förra sommaren vägde jag 48 kg och var himla smal. Min mage var platt att man inte kunde ta tag i nå skinn, mina ben var så smala att mamma och Stefan blev rädd förr, samma som mina armar. Jag tyckte såklart att det var snyggt och älskade att klä mig tunt så killarna skulle kolla in min snygga kropp och visa tjejer så dem skulle bli avundsjuka. Nu har jag gått upp kanske 7 kg? Och mår bättre än förr. Såklart att jag mår dåligt ibland för jag vill kanske få lite plattare mage. Men skit samma. Jag älskar mig nu och jag är inte rädd för att killar ska älska pinnar. Killar ska ha något att ta i och Masood älskar min kropp, vad han säger i alla fall.

En sak bara: Carolina Gynning är min förebild och vill leva mitt liv som det är.






Carolina Gynning förföljd av stalker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback