Fitta

Hejsan bloggen!

Förlåt för rubriken, men jag suger seriöst på att blogga, har ju tappat besökare, men det fixar jag ! ;)
Idag så träffade jag Blozzom i alla fall, vi hoppade mycket. Vi skulle hoppa så vi kunde ta ner varandra men jag ramla ju omkull som vanligt hela tiden och typ bröt ryggen, haha. Juste! Det är en jävla idiot hund som bor här som heter Pajas och är liten svart, den ser jätte gullig ut. Men idag när Blozzom, hennes mamma och någon till hade hämtat Melizzas från dagis och var ute med deras hundar så hoppade den dära Pajas på Kurt, deras hund :(
Jävla cp hund?! Bra att dem polis anmälde ! :):D
Sen så träffade jag Linda hon på gården fast hon är vuxen. Hon har en skit söt chihuahua som heter Tika, vill också ha en, men dem kostar väl 10.000 kr? Eller mer? :o Hon har tre barn med. Mindra (glömmer alltid bort hennes namn , tror hon heter det, brukar säga Hindra ibland -.-), ur söt! Vet inte hur gammal hon är, kanske ett? Brukar hålla henne och ibland skrattar hon :( Isak, han är nå år äldre, kommer ihåg i vintras när jag var ute med mamma och hon pratade med Linda så kastade han snö på mig och det var inte lite heller, haha. Tillslut är det Hampus men han är mycket äldre :) Jag och Blozzom skrattade som aldrig förr, hahaha! Ni ska bara veta, haha. Det är roligt att ha en yngre kompis med, för få känna hur dem är också, haha, men Blozzom är jätte lill gammal, bestämd så i ............. haha.
Men nu ska jag dra in på Facebook :) Anna Sondell
Om ni lägger till mig på fb så lägger jag till er på Bloglovin ! ;) Haha hotarn..


Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback