Will be tan

Hejsan bloggen!

Sitter med min älskade data och skriver i massa skit.
Idag vaknade jag nio av att baby klädde på sig för han har ju prao på affären vid mig, så jag kunde inte somna om efter. Så jag gick upp och tog yogurt med frön i. När vi var på kvantum igår köpte vi såna frön, torkade frukter, nötter m.m som man kan ha i yogurten, det är nyttigt! Kollade på Family Guy medans jag smaskade på det.
Efter så spelade jag Sims 3, det var rolig som vanligt ! Köpte jätte nyttigt bröd igår, mörkt bröd vilket är nyttigaste brödet. Vet inte vad det hette men det var sjukt gott för att vara nyttigt! Hahaha. Hade banan på, jag vet jag är sjuk.. Det var skit gott! Har blivit häls freak nu! Vilket är bra för jag vill gå lite ner i vikt. VET, jag är smal men vill att min mage ska gå ner lite och vara stark, mahaha.
Jag och baby skulle ju gymma idag men det blir imorgon istället, så vi ska sola idag när han slutar. Mamma håller på att säga att jag är brun men jag vill blir brunare! Men vilket som är konstigt. Är att jag ser skit blek ut i data kameran, vet inte om det är nå särskilt ljus som gör det. För jag är inte så blek i verkligheten. Men skit samma, bara man är snygg! ;)
Nu ska jag lyssna på mig och vänta på att baby har jobbat klart ! :)

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback