We're holdin' on tight, Cause no feelin' is so right

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag vid nio, har börjat vakna ganska tidigt, vilket är bra för om man sover länge så kan man vända på dygnet och av det så kan man gå upp i vikt. Har börjat somna tidigt nu med, eller kanske inte jätte tidigt, men runt halv elva och det är ju väl ganska bra?
Just nu väntar jag på baby för han har prao på affären vid mig, han kommer nog när som helst. Senare ska han och jag åka till kvantum och köpa gott. Inte godis eller läsk gott! Utan frukter och annat som är bra för kroppen.
Ja, det var väl det som jag skulle skriva, har inget mer att skriva.

Men skriver säkert något inlägg senare.

Puss, ha en bra dag!




My baby likes my boobs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback