Paranormal Activity 2

Hejsan bloggen!

Masood åkte för en stund sen för att praktisera på affären vid mig.
Igår var vi med Frida och Adam, vi hade roligt, pratade mest om roliga och läskiga saker. Jag som var tvungen att börja snacka om andar och demoner så vi var typ tvungna att kolla på klipp på Youtube. Det har ju kommit ut Paranormal Activity 2, eller förra året då, hahahaha! Ska ladda ner den för den såg läskigare ut än den första. Dem vill ha bebisen. Buhu! Gud vad söt han var! Stefan ska ladda ner den och föra över den på USB-minnet sen föra över USB-minnet på min data (bärbara). För min bärbara blir tydligen seg av det, är väl nå särskilt sak om datan.
Aja, vem bryr sig? Bara jag får den, men den kanske inte är läskig på datan, annars kan jag fråga om han kan bränna den? För min tv är jätte stor, då blir det läskigare!

Nu ska jag göra frukost. Nyttig frukost!

Puss ha en bra dag!





Förlåt för inte så stor bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback