Gym!

Hejsan bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men har vart med älskling hela helgen. Vi har gjort banan macka och kollat på film och That 70´s Show. Idag ska jag nog bara vila. Ska köpa räksallad, mums! Och imorgon blir det  gymma med baby.
Har ju slutat ätit godis och läsk, har gjort det i typ en vecka nu. Och har jämfört två bilder på min mage. Och jag har definitivt fått smalare mage. Ser det också i spegeln och när jag ligger i sängen rakt och på sidan. Där ser ni! Sluta äta godis och rör på er kan ni gå ner i vikt fort! Ska fortfarande göra såhär, men vet inte hur länge. Men när jag ser läsk och godis i affären så mår jag illa! Men nu ska jag göra annat.

Puss!



Söta Masood i bakrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback