FREDAG!

H
ejsan bloggen!

Äntligen är det fredag, vad jag har längtat!
Btw: förlåt för dålig uppdatering, vet inte ens hur många dagar det var senast jag skrev...
Men som jag skrev och ni vet, det är äntligen fredag! Yes!
Om ungefär om en timme åker vi och handlar. Jag ska köpa frukt, ja! Usch för godis..!
På kvantum kunde man köpa två paket physalis för 25 kr. Jordgubbar ska man ju också ha! YUMMI! Och det finns skit god juice där, tropisk. Det är inget socker i det. Det står det i alla fall, hoppas dem inte ljuger, då fan jävla hor!

Men idag vaknade jag nio, gick upp och lyssnade på musik. Åt frukost. Lingongrova (?), ymmi och nyttigt ! (Y)
Mamma säger att jag ska sluta att oroa mig för socker och fråga om allt är onyttigt , för jag kan få anorexia.
Aja, sen åkte mamma ner på stan och kollade. Hon köpte rosa härlurar åt mig och chicken Mcnuggets.
Sen duschade jag och snart ska jag fixa mig.

Puss ha en trevlig fredag kväll... party hard!

Brun jag har blivit! Och magen har defenitivt blivit plattare! Och plattare ska den bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback