Somrigt!

Hejsan bloggen!

Har precis kommit hem, helt slut...
Idag vaknade jag att Blozzom kom, haha. Men hade värsta sjuka drömmen! Jag drömde att jag och min klass skulle åka till Australien för lärarna sa att det fanns en fantastisk affär där. Men när vi kom dit var den liten, gjord av trä och sålde bara cigg, haha! Aja. Men när Blozzom kom spelade vi Sims 3 tills vi stack ut, då hoppade vi studsmatta. När vi hade hoppat ett tag så kom Julia plötsligt, hon har varit hos sin pappa. Så hon frågade Blozzom om hon fick prata själv med henne. Så dem stack sen kom Blozzom själv och sa att Julia hade sagt att hon ville vara ensam med Blozzom men hon sa att hon ville vara ensam med mig, haha dissern! Men det var jätte läskigt senare, för vi ville spela Anden I Glaset, så vi läste regler på Google och kollade på Youtube och då var det några tjejer som spelade det och ena blev attackerad, hon såg jävligt läskig ut! Vi skakade som fan och grät nästan. Vi vet inte om hon fejkade eller inte. Men sen frågade vi en kille som bor här, hans pappa om det och då sa han att man kunde bli det om man hade otur,aaaah!
Aja, sen var vi på gården och Julia glodde på oss och sen snackade vi med henne för hon hade snackat skit om mig sa Blozzom. T.ex att jag var elak och att jag trodde jag var snyggare än vad jag var. Haha!
Aja, mycket mer hände.
Igår så badade jag och Blozzom i ungefär 5 timmar så jag brände mig och mamma var tvungen att klia mig hela kvällen. Och när vi sprang i poolen ramlade jag ur den så jag ramlade med ansiktet i lera, haha! Bytte hudfärg.
Jag skrämde Blozzom med, för det var en tjej som hade fått en hamster och hon gick ut på gården med den, men hon hade inget namn på det så jag sa:
jag: Den kan heta Hitler, haha (skojade!!!)
hon: Varför skrattar du?
jag: Men jag skojade, han är ju jätte elak
hon: Vad gör han?
jag: Men han dödade folk, speciellt utlänningar och judar
hon: VA?! Vart bor han?!
jag: Men han dog på 40-talet...
Åh gud vad rädd hon såg ut, jag är så elak, stackars Blozzom... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback