OMG

Hejsan bloggen!

OMG! hade bara lust att skriva det.. men har inte skrivit på...100 år?
Tänkte uppdatera lite i helgen! :)

I fredags åkte jag, baby, pappa och Malin till farfar och farmor. Hon är inte egentligen inte min farmor, min riktiga dog för länge sen, hon rökte för mycket... så jag brukar ta Alva som min farmor! :) Hon är bäst! Hon pratar 24/7 och är så rolig, precis som mig, kan inte ha käften stängd länge... Men vi firade farfar, tror han inte fyllde år då, utan några dagar efter, för vi kunde inte komma då för det är ju vardag då :') Han fyllde 87 år. Men är pigg som en mört, världens gulligaste! Pappa köpte någon fiskmås till honom som man sätter upp i taget, hoppas ni fattar vad jag menar? Malin köpte en bok om segling, om det stavas så? För han älskar att segla och åka båt, m.m. Av mig och Masood fick han två dubbel lotter, alltså ett det är två lotter på en, så han fick ju 4 st kan man säga! :) Han vann 25 kr på ena, gånger 2, så 50 kr så han kan köpa en till dubbel lott! :)
I söndags så var jag i mammas rum på morgonen och hon kom hit och sa någonting om baby så var orolig sen när jag kom ut var han helt röd prickig i ansiktet, han hade fått vattenkoppor! Stackaren... jag har haft det med men när jag var nått år bara. Han hade jätte ont, usch blir så ledsen... så han stannade några dagar till, igår åkte han hem och jag kan ju inte vara med honom på ett tag + att han fyller år om 4 dagar, vill ju fira med honom!!!!!!

ps: idag är det 1 juni. SOMMAR! plus sommarlov snart! haha, ska inte säga något, går ju inte i skolan...


run bitch run.
hade bara lust att skriva det

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har! :)

2011-06-01 @ 23:29:09
URL: http://thidahbunyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback