Nice Day

Hejsan bloggen!

Sitter här med blött hår, för har badat i poolen hos Blozzom.
Detta har hänt idag:

Vaknade vid elva och lyssnade på musik, drömde om att mamma köpte en vatten pipa till mig, haha.
Lyssnade lite på musik tills jag blev hungrig. Men jag åt inte utan satte mig på balkongen och snackade med Blozzom. Hon bor under oss på under våningen så hon har ju liksom en tomt, så har en studsmatta och en pool på framsidan.
Sen gick jag in och duschade, stank svett och mitt hår var bara tovar...
Efter jag duschade fönade mamma mitt hår för jag suger på det, plattade håret efter annars får jag krull...
Åt frukost (tonfisk macka).
Sen gick jag ner till Blozzom, jag hoppade studsmatta medans hon fixade hennes blomland. När hon var klar fixade vi hennes pool. Vi skrubbade bort all smuts på botten, sen sköljde dem så det förvann. Sen satte dem i vatten, tar ett tag. Men små barnen fick bada först.
Innan dem badade kom en tjej som hade en 6 dagars bebis, skit söt! Jag fick hålla i henne. Jag blev helt sjuk och fick bebis feber, VILL HA EN! Och en tjej, eller kvinna då..som var med Blozzoms mamma höll i bebisen också. Och medans hon höll i bebisen ringde hon hennes kille och ba: Ska vi knulla? Hon ville liksom ha ett till barn. Hon har en ett årig son som heter Kevin, söt! Jätte fina bruna ögon!
Aja, men sen badade jag och Blozzom med Melizza (Blozzom lillasyster, hon är 2 år! :) ).
Efter ett tag var Blozzom tvungen att äta så då passade på att äta med (spagetti med köttfärssås).
Nu kom Blozzom och ville att jag ville bada med henne igen, så drar ner till henne snart, då!

Puss!


Ungefär lite mer än ett år gammal bild, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback