hiss/diss

Var så länge sen jag hade sånt inlägg, eller vad man kan skriva så är kommer hissar & dissar!








1. Barcelona!
BARCELOOONA! Såg ni matchen. Champions League finalen
dem spelade mot Mancester United. Vilken kväll! Skrek som
fan och jag älskar Messi. Menar inte på det viset, men ni
fattar, det är ju killar som älskar honom för han är grym.
Så jag menade. MEN GO BARCA! love u.




2. Sommar!
ÄNTLIGEN! Är så trött på all kyla på vinter, med all snö
och gägg.. Men nu är äntligen sommaren här! Har
väntat på den jävligt länge! Så härligt! Sola på balkongen,
men bara vara ute så pirrar det, luktar sjukt gott med.
aaaaaaaaaaaah!





1. Myggor!
Blir bara äcklad och rädd när jag ser på bilden! HATAR MYGGOR!
Lätt det värsta under sommaren. Har redan fått hundra bätt.
& DEM KLIAR SOM FAN! Och det är bara äckligt att fatta att dem
suger ens blod, eeeyk!




2. BUP
Kanske wierd att skriva om BUP. Men det
är många som dissar dem. Jag hatar att
åka dit och snacka om ADHD och Bipolär..
Plus att det är långt dit. Jag bor i Bomhus
och det är vid sjukhuset. buuuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback