Chill!

Hejsan bloggen!

Jag uppdaterar som en jävla åsna...
Aja, nu ska jag bli bättre, varför har man en blogg om man inte skriver någonting? För ett års sen skrev jag typ 20 inlägg per dag, haha kanske mer haha? Men men... idag åkte baby till Iran! :( Miss him, grät fan när han hoppade på bussen från mig, får inte se honom på två veckor! Usch hur ska jag klara mig..?! :'(
Men idag chillade jag med familjen. Sen vid sju cyklade jag till Krissie. CYKLADE! Min fobi är borta. Vem är bäst? eh eh eh eh!!!? Men hon fick bara vara ute en timme så vi satt vid henne och snackade och drack cola och klubbor, eller åt klubbor, svennebanan. Ska nog vara med henne någon annan dag, nästa vecka nog för på torsdag drar jag, Malin och pappsen till stugan hos farmor och farfar och firar midsommar tills lördag, hihi funny!
Men det var roligt att se Krissie. Fattar inte varför så många är emot henne? Berätta gärna folk! :) DAAH! Haha skoja, sorry!

Men pusshej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 04:18:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback