MUSIK♥ ♥ ♥

Hejsan bloggen!

Har inte uppdaterat bra men har varit i stugan och hälsat på farmor och farfar. Pappa hämtade upp mig och baby. När vi var framme fikade vi, Malin skulle komma senare. Så när farmor skulle hämta henne så följde jag med för vi skulle handla sen. Och innan vi åkte så skulle jag, pappa och baby åka och fiska. Då kom det en båt förbi med en man och hans dotter i, borde det varit och då sa mannen att det såg ut som en fiskmås hade fasnat, så jag sprang som fan dit och där var det en mås som hade fastnat med en krok i halsen. Grinade nästan, stackaren. Och vilken lägger ut en krok ute?! Idiot hora! Men det gick bra det! Så då åkte jag och farmor. När vi hade handlat och hämtat Malin så umåste vi bara. Senare så satt jag, pappa och Malin nere vid stugan och grillade korvar medans vi pratade på massakern i Norge. Sjukt.. men gjort är gjort. Sen åt vi korv och jag och baby lade oss och vaknade senare när det var soligt, så jag och Malin satt ute och solade och badade, det var jätte skönt. Alltså vattnet var lite kallt men det var skönt att bada i solen och umgåsa med syrran! Hoppade från bryggan också, ingen fegis ;) Jag blev t.o.m brunare, bara på mindre än en timme! Men inte så jätte brun då, men det syntes! :)
Så igår åkte vi hem och baby stannade på tågstationen för han skulle vara med kompis m.m. Fick 500 kr av farmor och farfar som jag har köpt cola av, haha! Baby fick 100 kr men lämnar tillbaks sen! :) Så när vi kom hem så var det en stor flaska Cola Zero i kylen för mamma hade druckit upp min förra, men shit det same det var Light. För dagen innan vi åkte till stugan gick jag med en miljon pant så fick mycket pengar och jag köpte Cola och när jag var på väg hem så drack jag ur den, sen när jag kom hem såg jag att det var Light, vad arg jag blev! Och jag kunde ju inte byta för hade ju druckit ur den :( Men drack bara något glas och mamma drack ju upp den så hade min älskade Zero istället. När jag kom hem så handlade vi. Och jag köpte av egna pengar. Natur godis och en tidning för att läsa om skjutningen i Norge. Och när vi kom hem så läste jag den och i slutat stod det om andra stora massaker och då kom det fram skolskjutningen i Colorado, som jag skrev om förra året, alltså började skriva om det. Och jag skrek: "AAAH! Det är mina älsklingar!", och något mer och Stefan: "Du är ju psyktiskt störd...". HAHAHA! Men ganska sant :( Aja, har inte hänt så mycket mer, handlade idag och köpte Cola Zero och riskakor. Imorgon ska jag till SOC, själv också, jätte roligt! BUHU!


Erkänn att mördaren ser ut som Fredrik Ljungberg!


Mördarna av skol skjutningen i Colorado, USA.
Längst upp: Dylan Klebold. Längst ner: Eric Harris


Såhär såg man ut idag. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback