Dagen jaao

Hejsan bloggen!

Väntar att mackorna ska poppa upp ur brödrosten, men tror dem redan gjort det...
Ska göra tonfisk macka åt mig och älskling. Ja, han är äntligen hemma! MYS! Och han ska sova och bo hos oss i en hel månad, glad som fan! För hans familj är fortfarande i Iran eller vart dem är :) Han har kommit hem med jätte snygga kläder.
Igår åkte jag, baby, mamma, Stefan och Sebbe till Valbo. Dem skulle bara lämna in något, medan jag och baby gick och köpte ny Iphone åt honom för den förra blev stulen! Jag ska köpa en snart med, hoppas jag...
Sen gick vi till Subway, var mer än ett års sen jag åt där, så jävla gott! Min specialare: kommer inte ihåg brödet, haha, rostbiff, sallad, majonäs och lite krydda. Mmmh! Men tog ju självklart en hel så jag höll på spy :(
Sen kolla vi lite affärer, jag köpte jätte snygga shorts på Gina Tricot. Dem var vita tyg shorts, snygga! Kan lägga ut bild sen! :)
När vi kom hem myste vi som vanligt. Senare på kvällen gick vi till pizzerian för baby skulle spela lite på automater, efter han vann köpte vi varsin kebab tallrik och jag gav någon fågel en pommes så den glodde på mig hela kvällen, haha, stackarn, älskar fåglar, även fast dem kan vara jävligt dryga med deras skrik...
Idag vaknade jag vid nio så baby stack till affären och jobbade, jag kollade lite på Family Guy . Sen åkte jag, mamma och Stefan till Ica Maxi och köpte lite mat. Och det fanns laptop sak som man sätter på datan, alltså på baksidan. Det var Barcelona FC tryck!!! Men köpte den inte :( Men måste göra det någon dag!
När vi kom hem stod Blozzom där, så vi hoppade lite och plockade körsbär och hallon, haha. Och jag fassnade med foten när jag klättrade i trädet! :(
Men nu ska jag sticka och äta och mysa med baby medans vi kollar på Family Guy.

Puss!



Jag längtar tills nästa år då det är EM. Heja Tyskland!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg :)

2011-07-12 @ 01:20:15
URL: http://emmaahhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra tisdag sötnos!! :D

2011-07-12 @ 12:51:45
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback