Torsdags mys

Hejhej bloggen!

Idag är det fredag och mys ska det bli!
Igår sov älskling här. Vi kollade bara på Jim Carrey filmer, så jävla bäst!!!!!
Vi åt inget godis :( Men det räcker med mys :)
Vi vaknade vid nio sen somnade, sen vaknade jag tio sen somnade, sen vakna vid elva, lite skumt...
Men då gick jag i alla fall upp och kollade på Våra Värsta År med mamma och kaviar macka med varm choklad ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ hahaaha kåtish.
Läste lite i nya SOLO.
Nått som är skumt med mig är att ibland när jag ska sova och jag håller på att somna så drömmer jag lite att jag cyklar och cyklar i en grop och när det händer då rycker jag till, min hjerna er knepp.

Nu ska jag och mamma till affärn och köpa godis!

ps: ska till Spanien med pappa och Malin nästa år, tror jag, nån gång blir det :) Men jag har ju aldrig flygit förr, er redd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback