Be With You

Tjena pena

Har inte uppdaterat på skit länge, är så dålig, typ så fake.
Kommer inte ens på vad jag gjorde igår ;o
Men imorse vaknade jag hade skit ont i benen för jag vaknade i natt och gick på toa och sen när jag lade mig igen så hoppade Silje upp i sängen vid mina fötter så jag kunde inte sova sträckt och Lillen sov vid mig på täcket på kunde inte nå det helt upp, men till slut fick jag ner Silje! (y)
Jag drömde konstiga drömmar. Först att jag och min kompis Ellen som bor i Söderhamn var på någon chokladfabrik och sen kom Lady Gaga och åt upp Najdas choklas ask (en tjej i Söderhamn), så jag och Ellen blev så sura så vi åt upp Lady Gagas choklad när hon hade gått iväg, haha.
Sen att jag och Malin åkte till nått varuhus och att Malin gjorde nå dumt så dem som jobbade där gick fram till mig och sa att Malin var cp.
Sist drömde jag att jag var otrogen mot Masood med Joey i Vänner, eeeeeh. Jag kollade för mycket på det, haha...

Men idag har jag slappat med allt olika. Stefan gjorde världens godaste jordgubbssylt, jag tog ganska mycket i smyg, hahha! nasty giiirl.

Nu ska jag nog ta en cigg. Och vet ni vad? Mitt sug har minskat som faaaan så jag ska sluta röka tills sommar. Då ska jag och mamma också gå ut och gå varje dag i kanske en timme. Då får jag slimmad kropp (y) vill inte gymma då går man upp i vikt för muskler väger mer än fett, haha. Men orkar inte heller ;o



pooooooooooorr
Skulle se om jag var fet, ta inte illa upp för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback