America's Next Topmodell

Hejhej gris

Har nyss duschat, plattade håret efter för annars är det skit lockigt imorgon...
Var med Masood idag, vi myste, men han var bara här en stund, imorgon kommer han med.
Ska också äta med pappa imorgon vid 12, tror pizzerian vid mig. Mamma får pengar imorgon så hon ska ner på stan med Stefan och hon ska köpa en huvtröja till mig på kill avdelningen, men dem är så snygga och sköna!
Och får nytt löshår, ska beställa från www.tajmahal.se , det är skit bra där så ni vet!
Imorgon kväll ska vi (jag, mamma & Stefan), beställa mat på pizzerian vid oss, ska nog äta kebab tallrik, min favorit!
Juste! Det var ju America's Next Topmodell idag. Gud vad sorgligt det var! Dem plåtades för mobbing och alla fick säga en sak dem var mobbat för i skolan, och några började grina och ni vet om någon grinar så kommer mina tårar... Men den jag hatade åkte ut, yey! Alla som jag hatar i alla Topmodell program åker ut. I GOT THE POWER!

Nu ska jag göra annat, sen sleep.
Puss, vi hörs imorgon ! :)


Ps: Jag, pappa och Malin ska ju till Spanien nästa år, eller nånting. Men jag vet inte om jag vill åka till annat. Vad skulle ni välja mellan: Spanien, Italien och Frankrike?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback