You maybe think im crazy, but its just cause im crazy in love with you

Hejhej bloggen

Jag SUGER! på att uppdatera senaste tiden... men jag kommer tillbaks nu ! :)
Idag umgåste jag med baby, mys vi hade! Vi myste... grrr. Sen kom Frida och Hanna hit för dem ville ha cigg så baby  fixade det till dem i affären vid mig och vi köpte godis (jag och baby). Två burkar läsk, varsin daim glass och jag köpte en nougat, var länge sen man åt sådan, var jävligt gott i alla fall. Vi kollade på film och båda somnade, haha! Sen åkte jag hem vid elva. Då kollade jag på Vänner. Nu måste jag nog sova, ska bara lyssna lite mer på musik. Får inte vara trött imorgon för då ska jag till BUP, daaaah! Sen åker jag och mamma till Dollar och Coop för att köpte gott. Det är ju fredag imorgon, yeeeeey! FAN VAD FORT DET GÅR!
 shiiiit! Om åtta dagar fyller jag år! 5:e mars. Då ska jag och familjen och baby fira. Ska ha daim tårta och äta gravad lax, mmmh. Dregglar nästan för jag är så sugen.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik, puss! :)

btw: när vi var på affären idag så var en kille där som var kompis med han i kassan det är utlänningar som jobbar där, menar inget illa! Och den mannen var skit lik Özil så när jag såg honom, jag ba: oooooommmmmmmgggggggg! Exakt samma ögon, ni vet, lite ödel aktigt haha schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback