Linas Kvällsbok

Hejhej bloggen!

Idag var jag så jävla trött att jag låg i sängen tills 2. Duschade, fixade, sen kom Masood. Vi myste lite i ungefär en timme, då kom Frida och Adam (hennes pojkvän). Vi köpte gott från affärn och spelade familje geni. Gissade vem som vann? JAG ;)  Ni ba: whaat?!
Men var lite dum också. Masood: Vad heter Sveriges sydligaste punkt (nånting sånt). Jag: Happaranda. HAHAHAH

Aja, nu ska jag nog fixa mig och sova, har ju börjat läsa Linas Kvällsbok igen, har läst den typ tusen gånger! Men när jag har läst den sen efter typ ett år har man ju glömt om ALLT som skrevs, så man läser på som fan.

Imorgon sover älskling här, mys! Och på Lördag ska jag träffa pappa och vi ska nog spela pingis, yey! hahha värsta pingis "proffset".

Pusshej sovgott!



Hade bara lust att ha shortsen på sig, men har saknat dem så mycket! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback