Längta!

Hejhej bloggen

Uppdatera inget igår...tror jag?
Men i förrgår sov Masood hos mig men somnade inte förens halv fyra för jag fick sen reda på att jag hade tagit dag medicinen inte kvälls medicinen, för det är kvälls medicinen som har lugnande, mmh smartis (y)

Idag vaknade jag vid tio-elva? Gick på toa och tog medicin, jag har märkt att varje dag jag vaknar går jag först på toa sen tar medicinen, schemat vettu! (y)
Sen lade jag mig i sängen och lyssnade på musik. När jag sen blev tråkad att lyssna så gick jag in till mamma och kollade på CIS LA med rostmacka och te. Vi kollade på två avsnitt sen satte jag på datan, haha kåt på datan.
Vet, jag är en sjuk människa...

Laddade ner Glee med och det var en låt med där och den är skit bra men kommer inte ihåg vad den heter?!??!?!? HJÄLP!





Det är i denna scen, hjälp mig? :( första avsnittet av första säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback