I was made for lovin' you

Hejhej bloggen

Har bara mysat med masood/familjen i helgen. Stefan och Sebbe var hos Stefans pappa igår, gissa om det var lugnt? Inte för att vara elak men det var sjukt lugnt...
Det blev inge pingis med pappa igår för jag kände mig dålig fast Masood kom ju ändå.
Vi myste lite tills typ sju då gick jag, han och mamma till affären och köpte gott. Jag och Masood köpte en Fanta Tropic, nå luft grädde bollar, eller inte bollar , ja svårt att förklara kan lägga ut bild, Anna med inget liv. Jag fick en Sandwish (?) av älskling med, älskar dig Masood om du ser detta!
Vi alla kollade på melodifestivalen tillsammans i vardagsrummet. Masood skrek som en galning när Danny gick vidare, maha. Och jag när Swingfly gick vidre, vadå cool kille? ett extra + för att han är amerikan ;)

Nu så sitter jag här och äter radiokaka. Jag känner på mig att jag kommer bli fet eller nått :( Men i sommar ska jag ju motionera varje dag i en timme, så hejdå all fett!




MUMS. Fast vi hade inge koks på och dem var större. vill ha mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback