Dag med älskling

Hejhej bloggen

Idag var jag med älskling och solade solarium m.m. Först kom han till mig vid tre tror jag det var. Vi vilade och "myste" i 1,½ timme. Sen fixade jag mig bara lite för man kan ju inte ha myket smink på sig när man solar för när man har solat många gånger så man blir brun så är ju ansiktet alldeles vit som innan?
På väg dit träffade vi Kate på bussen, dem snackade jag visste inte vad jag skulle säga, hehe?
När vi hoppade av så träffade Masood på en tjej kompis som jag bråkade med förr, haha, pinsamt värre.
Sen när hon hade gått kom Sonja och Alice som jag hade inte träffat på länge. Men sen när vi gick till solariumet skulle sola på funkade inte växeln så vi gick till andra solariumet vid biblioteket, det funkade också. Vi tog dubbel rummet sen när vi gick ut så kollade dem som väntade på lediga rum som fan på oss, undra vad dem tänkte när vi kom ut där ifrån, hahaha! HAHAH tänk att göra det på solariumet, usch. Men mamma som är så omogen när hon fick reda på det sa: låg han under och du över? bra humor morsan! (y)
Efter gick vi och åt på Frasses för vi var så hungriga och jag som är så duktig spillde cheddar tipp på mitt löshår, koftan och byxon, yey vad det luktade gott!
Vi gick ner på stan sen för tolvan kom aldrig och ettan kommer alltid. Där träffade jag på Wanjah som jag inte träffat på 100 år. Kritade på kiosken för killen där som Masood känner, vi fick ta vad som helst gratis, men Masood betalar tillbaks sen. Vi gjorde inte så mycket när vi kom hem.
Vi får se vad som händer imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback