We all have something to hide, some dark place inside us we don't want the world to see

Hejsan bloggen!

Sitter här med en burk Coca Cola Zero, mmh!
Jag längtar verkligen efter att få börja gymma! Ska bli så damn roligt! Får se vad för sorts träning det blir, men jag vill i alla fall prova crosstrainer. Är jätte bra, en modell skrev att hon bara gymmade sådan och hon har en gudomlig kropp, eller, ja... Aja, men är jätte trött idag :( Så ska nog ta det lugnt! Igår tog jag det lugnt med baby, vi kollade på någon komedi med Eddie Murphy eller hur han stavas där han spelar någon affro kille, lite töntig och han är gift med en jätte fet tjej, han spelar henne också, så jävla rolig! Jag tror den heter Norbit :o! LADDA NER DEN! Men nu ska jag göra annat stuff (dricka cola och lyssna på en Grekisk låt).

Puss!

ps: gör av listan senare ikväll, i promise! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback