TRÖTT PÅ TRÖTT...





HAHAHAHAHAHA! Alltså hur jävla dum i huvudet kan man vara?
Jag vet inte vem du är då, men du vet inget om honom, du har inte ens snackat med honom, så tro inte att han är sån människa du snackar om. Visst, han kan ha tänkt och viljat göra som du skrivit men du vet inte hur han mådde inombords! Han kanske visade sig tuff utan känslor och vilja döda folk, men det betyder inte att han inte riktigt har några känslor. Han kanske uttrycker detta för han mår dåligt. Kan erskänna själv att om jag mår dåligt kan jag tänka på samma saker! Folk mobbade honom och tryckte ner honom utan en anledning! Känns det bra? Nej inte direkt... Så påstå inte att du vet det ända lilla om honom! Att det var honom som var drivaren bakom massakern vet du inte ett skit om. Jo, kanske han var? För jag har inte vetat mycket om Dylan. Men han läst hans dagbok och han har riktiga känslor! Han älskade en tjej som inte älskade honom. Hon var den han tänkte på och ville ha. Men att inte få den man verkligen älskar och vill ha gör faktiskt ont! Gör ont i hjärtat jag bara läser det... Han verkade så snäll och omtänksam, eller jag vet att han var sådan, det kan man se. Ingen lyssnade på honom eller Eric, hur känns det då? Att inte få prata ut sina problem till någon, och att ingen lyssnar. Det mår man psykiskt dåligt av och det kan vara en av anledningarna som inträffade denna massakern. När man mår så kan vad som helst hända för man vet inte vad som är gott och dåligt. Att Eric var sjuk i huvudet? Hhmm... NEJ! Han var fullkomligt normal, en vanlig människa. Det verkar som det är du som är dum i huvudet. Han är en psykopat som drömde att göra allvarliga och hemska saker? Kanske han drömde om. Men att du påstår att han är en psykopat visar sig att du är en, klart slut. Och : "Eric Harris och Dylan Klebold var två sjuka varelser som inte bidragit någonting gott alls till mänskligenheten". HAHAHAHA! Två sjuka varelser? Jaha, vad har dem egentligen gjort som inte gjort någonting gott alls till mänskligheten? Jo, dem har ju gjort en massaker. Men ändå, sluta snacka skit om två personer som mådde psykiskt! Mobbare till max! :) Äckel. Synd att du inte gick på deras skola. Tro inte att du vet allt om dem, för du vet inte ett dugg! Bara att dem gjorde massakern. Annat då? Vad som egentligen är anledningen till att detta hände? Ingen vet faktiskt. Så håll din käft innan du bedömmer folk. Ja, jag skriver lite elakt till dig och jag vet inte ett dugg om dig, men jag har faktiskt rätt att skriva detta till dig för du ska inte sitta där framför din data och påstå detta! Tack och ajdö!



Kolla vad mobbning kan sluta med...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt seriös?



Har ögoninflammation så orkar inte läsa ordagrant i din text (då det inte är några styckeindelningar), men har du någonsin träffat/pratat med Eric Harris?



Nyfiken förstår du :)

2012-01-01 @ 13:13:51
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jag tycker det är gulligt att du e en groopie:)

men om du skriver om att eric harris mår dåligt ... det är ett skämt dylan mådde dåligt ... men eric ville att andra skulle lida. han hade inge känslor, det är själva grejen med paykopater dem har i princip inget känsloliv... plus antagligen var han lite av en sadist.



sök på google columbine massacre true motive sedan läs... du kommer att ta bort sina inlägg direkt

2012-02-05 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback