Sometimes we :) to hide :( somtimes we :D to hide :'(

Hejsan bloggen!

Lyssnar på musik och dricker min underbara Coca Cola Zero, looove <3
Som jag skrev förut så skulle jag åka till stan och äta sushi med pappa. Så jag gjorde det. Tyvärr råka jag ta mammas buss kort, är ju vuxen kort, så busschaffören började skrika åt mig, någon polack... Fick damp och sparka, fick tillslut åka, fitt hora. Pappa hoppade på bussen på Brynäs. När vi hoppade av på stan så fick vi leta i fan tio minuter eller mer efter sushi stället, men tillslut hitta vi det :) Denna gång blev jag förälskad i sushi! Förra gången som var först gången jag åt det så höll jag på att spy, men nu vräkte jag i mig! Men råka ta det starka kleddan stort, brände fan käften och pappa bara garvade :'( Men han var jätte gullig! Vi pratade om någonting som jag glömt bort, sällan jag... Och han sa någonting om att jag fäster bra på bild, så jag ba: Va?. Han: Ja, du borde ju bli foto modell! AWWWW! Min gulle snutt! <3 Vi ska träffas nästa vecka och äta sushi igen! Men då ska vi beställa hem :) Vi pratade på i timmar, kan prata om allt med pappa! Annat med killar, går inte att prata allt med tjejer... När vi hade käkat klar gick vi och då hade pappa glömt mössan där, så jag sprang och hämtade den, haha. Sen gick vi till bussen men den kom aldrig så vi gick in på Klöver Ess för jag ville ha klubbor och när jag kom in så sa han i kassan, kan inte hans namn -.-
Han: Är det din familj?
Jag: Ja, min pappa
(pappa kommer fram till kassan)
Han i kassan: Din dotter är väldigt sexig!
Pappas blick... Så stack därifrån HAHA!
Och jag hade sååååååå tur, min mobil dog för batterierna var slut, helt empty... Inte roligt att sitta på bussen utan musik, fuck heller. Men jag tog mig hem i alla fall. Då hämtade jag en handduk och ett brev till älskling som var hos Kim. Så jag gick dit och gav honom dem, sen var jag där ett tag. Mamma ringde senare att hon skulle till affären så jag visste, så jag inte skulle hem och det var ingen hemma, så jag följde med istället. Jag fick ev avakado, hehe. Och när vi skulle hem var Silje tvungen att bära på mammas vante, HAHA åååg ni skulle se hur gullig hon var! Tydligen är labradorer då? Aja, när vi kom hem lyssnade jag på musik och drack cola och sög på mina klubbor. Haha, sög, kan missuppfattas... Men nu ska lyssna lite mer på musik, för senare ska jag kolla på Greveholm :) SÅ JÄVLA GRYMT!

Puss på kinden ;*



HAHA fail Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback