Goten morgen

Vet inte hur god morgon heter på tyska så skrev bara något som liknade tyska... Men jag ÄGER på tyska! Mamma gick på tyska i skolan och hon skrev en mening till mig igår och jag kunde den direkt, einstein ;) Han är ju tysk med, cöölt. Men tyska och svenska tillhör ju samma grupp blabla, som norska, danska?
Aja, men jag vaknade kanske 06.00 idag?! Jag kunde inte somna om för jag började tänka på Lillen som är ute och har varit det i tre dagar :( Jag är ju så rädd! Som förra gången när han var borta i fem dagar, så satt jag på kvällen och grät ihjäl mig, alltså Lillen är som min bebis, han betyder så mycket för mig! Jag var ju den enda som såg han födas ;) Aja, men jag låg i sängen m.m. Gick upp vid efter 07.00 och lyssnade på musik tills jag tröttnade... Kollade på tv, sen satte jag på datan. Lyssnar på musik som vanligt nu. Och vet ni vad?! Jag är på säsong fyra av The Simple Life och denna säsong är flickorna osams, på riktigt! Verkar som det i alla fall. Dem som är så roliga, korkade, underbara tillsammans :(
That's life people...
Men klockan 13.00 ska jag träffa Josefin på stan för vi ska äta sushi, eller jag i alla fall för hon gillar inte det, say whaaaat? Så hon äter något annat där. Och vill ha efterrätt därifrån med! Det är friterad banan med vanilj glass! Åh så underbart gott med friterad banan och sirap på, mmmh! Sitter här och dreglar nu.
Men nu orkar jag inte skriva nå mer, bajs på er.

Puss my lovers!



Fuck off horor, va kompisar! Men jag tror dem inte bråkar sådär liksom, för då
skulle väl dem inte spela in serien? FÅR JAG HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback