ANNAT STUFF1

Hejsan bloggen!

Har inte skrivit vad jag har gjort idag och orkar inte heller, orkar bara inte. Men ni vet att jag hade en lista? Kolla längre ner, STUFF heter rubrikerna :') Aja, men jag tyckte att den listan var så tråkig så jag tog en annan från en blogg :)


Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- En nytagen bild
Dag 6- Min dag i bilder
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Ett minne jag har
Dag 9- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Ett minne i bild
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- En bild som är från när jag är liten
Dag 17- Två saker jag inte skulle klara mig utan, bilder
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En sak jag gör varje dag
Dag 21- Tio saker jag gillar att göra
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27- De här betyder mest
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året





Jag heter Anna "Maria" Sondell. Är född 5:e Mars 1995. Är en glad, lycklig, modig, omtänksam,
rolig tjej. Snäll ibland, beror på vilken person :) Det är ett problem jag har! Har väldigt svårt att gilla
folk, eller det är ju många som har. Men jag är extrem, men man måste acceptera hur man är :) Jag bor med min mamma, låtsas pappa och 3 djur! :) Min pappa bor på Brynäs, bor hos mamma del tid :) Fast det är inte om mig då... Men jag har ADHD, Bipolär Syndrom och epilepsi. ADHD är väl inte så jätte jobbigt då. Kan bara inte hantera min ilska och hyper. Men är glad för det mesta, ibland sur... haha. Min Bipolär Syndrom är också jobbigare nästan. Då har man ju ilskan i sig hela tiden, ADHD blir man arg plötsligt men  Biplär är jämt då... Epilepsin är klar jobbigast! Tar mycket medicin mot det, är ju jätte känslig och ja, nog en av dem tuffaste sjukdomarna det finns! Kan inte ens beskriva känslan när man får anfall, värsta som finns! Men har gjort en del EG undersökningar och det finns inget kvar men jag måste tydligen ta medicin ändå... Men kommer sluta med det snart tror jag :) Vågar nästan inte haha! Aja, vad kan jag mer säga? Mina intressen är att umgås med pojkvännen, shoppa, sola och kolla på fotboll. Jag hatar fotboll egentligen, alltså att spela men att kolla på är roligare! :D Hejar på Tyskland och kommer alltid göra det! EM nästa år kommer jag sitta inne hela sommaren haha! Ska inte missa en ända match dem spelar! Mne dem kom i en jävligt tuff grupp: Holland, Portugal och Danmark. Men Tyskland är ju väldigt bra så jag hoppas på att dem klarar sig! Mer att skriva? Besatt av serien Vänner, färgen rosa och Coca Cola Zero! HAHA, men nu orkar jag inte skriva mera, fråga istället om ni vill veta mer :))))


PUSS JAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback