There are things in lifte that we can't hold on to forever, no matter how much we fight for it

Hejsan bloggen!

Sitter vid bärbara datan nu för det hände en hemsk sak igår kväll... jag satt vid den stationära och internet fuckade hela jävla tiden. Tillslut fick jag nog så jag slog till på data skärmen och pppooouuufff så spack den! Mamma blev ilsken och förbannad på mig. Jag grinade och kunde knappt andas. Så när mamma såg hur ledsen och hur mycket ångest jag hade tröstade hon mig genom att krama, pussa och sa fina ord till mig. T.ex att det gick ju att köpa en ny. Antingen ha våran gamla eller köpa en ny men måste ha pengar till det. Senare gjorde hon fika till mig så jag fick någonting att äta till American Dad som vi kollade på tills vi skulle sova. Idag sa Stefan att man nog kunde koppla in den bärbara till den stationära så man kunde ha den som skärmen. Hoppas det går!
Nu kollar vi på Vad blir det för mat. Gud vad hans choklad pudding såg ut! Idag åt vi flygande Jakob. Hur gott som hellst! Jag blanda in typ en hel burk majs i mitt! Jag är besatt av majs! Jag brukar ibland äta hur burkarna. Mamma köper åt mig. Kommer bli mitt nästa beroende! Bättre än godis i alla fall! Nu ska jag i alla fall kolla runt!

Puss hej!



tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback