Stay With Me

Hejsan bloggen!

Tänkte uppdatera vad som hände igår och idag!

Igår: Jag vaknade vid 08.00 och vid 08.30 åkte vi (mamma, Stefan, Sebbe och Jörgen) till Valbo köpcentrum. Där köpte jag, eller fick av mamma. En skit snygg topp med Amerikas flagga, solpuder, smink sevetter, på IKEA fick jag en rosa matta och en kudde. Jag har så platta kuddar och jag får ont i nacken av dem! När vi kom hem så drack jag lite Cola Zero som jag köpte på ICA i Valbo. Köpte också mörk choklad! På kvällen kollade jag och mamma på The Simpsons inne i hennes sovrum. Efter det läste jag slut "Anne Franks dagbok". Fantastisk bok! Och att det har hänt på riktigt. Hennes pappa var den ända i hennes familj som överlevde i kriget. Anne dog precis innan det tog slut, stackaren! Men låna den på bibloteket eller köp den! Det som är coolt är att Anne fyller år den 12 juni, som min stora syster Malin! Frääänt! Mamma beställde också en höst jacka till mig från H&M. Men stolek 34 och 36 var slut så var tvungen att köpa 38. Det var den brun/gröna, ville inte ha den svarta! Skit snygg!

Idag: Var super trött, vet inte varför. Så jag vaknade vid 11.00 - 11.30. När jag vaknade kollade jag på How I Met Your Mother, Två Och En Halv män, Tre Vänner Och Jerry, och Bananer I Pyamas. Sen satte jag på datan och kollade runt. Jag ritade också lite. Gjorde det igår med. Det får mig att slappna av. Brukar alltid lyssna på Beethoven när jag ritar. Inte direkt skönt att lyssna på Techno medans man ritar? Det spö regnar här, tur att jag inte har varit ute nånting! Börjar bli dålig tror jag... har haft ont i ryggen hela dagen. Men ska snart kolla på Family Guy med mamma i hennes sovrum!

Puss!

Lite bilder:



Vad het jag var med hårfärgen. Vet, det var i förrgår, men what ever!


Nästa vecka blir det att färga igen!


Hittade min vinter jacka i källaren. Fick den av min mormor för ett eller två års sen. Snygg va? ;)


Så snygg i sov kläderna. Stefans tröja!


En jävligt skön sov outfit! ;)


Toppen jag köpte. Älskar den! Är besatt av tröjor med Amerikanska flaggan! :o


Igår när jag åt kyckling kom katten Lillen och attackera den. Fan att han är så söt så man måste ge honom!


Blev inte särskilt nöjd med denna. Snacka om vind ögd, haha!


Lite mer nöjd med denna...


Anne Frank!


Hennes familj. Hennes pappa var den ända som överlevde!


En annan familj dem bodde med i gårdshuset, där dem gömde sig. Tror att den hette så?
Peter, sonen till Fru och Herr van Daan var Anne kär i och i slutat kysstes dem, aaw! Men visst är han söt?! :o


Andra dem levde med!


Där dem bodde i. Tror jag?


Hennes dagbok och ett häfte som hon skrev i när dagboken var slut.


Snygg jacka va? åh, längtar så mycket tills den kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback