Sometimes I wonder how you stay so sad when you're so beautiful

Hejsan bloggen!

Tänkte skriva ett inlägg innan jag lägger mig och kollar på något!
Mår helt okej nu sedan igår! Mamma har laddat ner säsong 6 och 7 av Vänner, eller hur man skriver? Har redan 1,2,4,5. Fatta inte varför jag inte hade 3:an...? Så har kollat på det. Är nog deras störta fan!
Baby kommer hem om ungefär två dagar. När han kommer ska jag och mamma möta honom på tåg stationen och då åker han och jag hem till hans mamma i Ockelbo för att fixa grejer. Senare drar vi hem till mig igen och myser väl? Blir väl film? Men nu ska jag sluta skriva för ska kolla på något nu. Nog American Dad eller Family Guy. Men ha det bra, höres imorgon!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback