Miss u!

Hejsan bloggen!

Har inte uppdaterat mycket just nu, har haft mycket för mig.
Men kan uppdatera går dagens:

Jag vaknade jävligt trött! skulle vara med Ellie men orkade inte just då, så gick till affären och köpte Cola Zero och kollade lite på datan. Vid två såg jag Isac, en på gårdens barn som är 2 år, dem har också Mindra, 1 år och Hampus, 8 år... tror jag? Isc är så sjukt söt, han brukar alltid säga "hej anna!", så jävla kär! Alltså ta inte det på det sättet, utan att han är så söt, men ibland "lite" busig. Så hälsa på dem på bak gården, Mindra är ju så söt så man kan äta upp henne! Deras mamma Lindha är jätte gullig och söt och snäll! Så jag var där med dem och lekte lite. Vid tre stack jag hem och fixade jag och sprang till bussen ner till stan och träffade Ellie, vi åt korv med bröd, haha! Och en kille höll på att köra på mig när han åkte på hans skateboard, eller hur det stavas?! Sen stack vi till Rusta för vi hade inget att göra , haha! Vi köpte någon diet dryck, vi trodde ju såklart att det skulle smaka milkshake men usch! Liksom yogurt. blääee! Sen stack vi ner på stan igen för babys kompis skulle komma en stund och han köpte cigg åt oss för vi höll på att dö! Så vi rökte, och jag fick cigg paketet, för det var ju mina pengar :) Fick t.o.m Ellies tändare, haha! Så har några cigg kvar nu! :) På kvällen satt jag vid datan, lyssnade på musik och rökte. Nu sitter jag här igen och tråkar. Lindha har jag inte sett något av, kanske är borta eller något, hoppas dem är hemma idag. Dem tycker säkert att jag är värsta stalkern, haha! Men nu ska jag lyssna på musik!

Puss!

ps: skaffat MyHeartIt nu, follow me ;) heter jjustannaa :)



haha princess ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback