In the end we always become the people we swore we'd never be

Hejsan bloggen!

Sorry för att jag inte har uppdaterat någonting alls idag!
Men detta hände idag:

Vaknade någon tid runt tio - elva tiden. Kommer ihåg att jag drömde om att jag delade ett rum med ett gäng folk och vi alla bråkade och sen när jag skulle gå upp till huset så ramlade jag och slog huvudet så jag började blöda!
Eeeww! När jag vaknade lyssnade jag på musik. Sen tog jag lite flingor med mjölk medans jag kollade på Vänner. Jag fick en munk av Stefan, haha! Sen köpte mamma mig Coca Cola och en Snickers. Känner mig lite onyttig! Men ibland för man känna sig så! Har skrivit med baby, saknar honom men han kommer ju imorgon! Jag duschade alldeles nyss och jag är ju sådär lagomt bra på att raka benen, ooouups! Skärde mig så jag började blöda, fick ju leta i hela jävla badrums skåpet för att hitta plåster och till slut hittade jag, yey! Är också super duktig på att sätta på plåster, fick ju göra om miljon tals gånger tills det satt fast bra! Nu sitter jag här och är faktiskt trött! Wierd... Ska upp halv nio imorgon, hoppas jag orkar! Måste orka, baby kommer ju då! Ska komma ihåg att jag ska ta med min plattång för vi ska bada hos han och palla ha lockigt hår när man går till solariumet senare! Äntligen sola! Hoppas jag blir brunare, ska vara brun på vintern med ;) Fast det är ju inte vinter nu... daaah! Beror på då det är kallt. När kommer min höst jacka?! Den jag betsällde från H&M! Har lagt ut den förr. Jag är kär i den. Sjukt snygg, vill gifta mig med den. Dåligaste skämtet ni har hört då? Ska bli komiker! Va? Men nu ska jag göra någonting. Vet inte vad, har inget liv :(

Puss kyss BAMSE kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback