I never need to see the sun again there's enough light in your eyes to light up my whole world

Hejsan bloggen!

Är lite små trött nu. Har varit med pappa hela dagen!
Vid halv fyra kom han och hämtade mig så vi kunde kolla på Gävle museumet, men det stängde fyra så vi kunde bara kolla i en halv timme! Men vi hann nästan allt! Och det var jätte intressant! Efter vi kollat åkte vi till Folkets Hus för dem sålde kläder billigt. Men det var inget för oss. Det var nästan lika dyrt som vanligt och det fanns inte mycket eller snygga kläder! Så vi åkte vidare till pappas och Ylvas kollo. När vi kom dit sov Ylva för hon jobbar natt på sjukhuset. Så jag och pappa startade grillen och grillade köttet och gjorde nå sort potatis, kommer inte ihåg vad det hette? När Ylva vaknade åt vi men det började regna som fan. Så vi var tvungen att ha nå parasoll, eller hur det stavas? Men det var jätte gott! Jag och Ylva delade på en hel burk majs. Vi älskar majs. Jag skulle kunna leva på det! Eller? Vi pratade om allt möjligt. Jag berättade att jag ville lära mig spela piano. För jag älskar Mozart och Beethoven! Jag köpte en tavla med Beethoven på Röda Korset för 10 kronor tror jag? Har satt upp den ovanför min säng, haha! Kom just på en sak nu! Det ska vara någon konsert om Mozart. Inte han som spelar då... men gooood! Måste på den! Aja. Till efterrätt åt vi nå cola glass medans vi snacka om allt! Sen skjutsade pappa hem mig och jag var skit kiss nödig... tur att jag höll mig... När jag kom hem rusade jag till toan och har sedan dess suttit vid datan!

Puss hej mina älsklingar!

6027639937_30bf57a11b_z_large
Tumblr_los34ojuyl1qdqv28o1_500_large


20090306223246


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback