grattis mamma!

Hejsan bloggen!

Jag vet inte varför jag suger på att blogga plötsligt? Säkert för det är sommar och man vill vara ute hela tiden, bra bortförklaring! ;)
Men idag fyller min egna mor år! 47 år blev hon, undrar hur det känns att vara det? Vill inte :(
Igår åkte min älskling till Iran, ska vara borta i en månad! Jag grina lite på bussen så chaffören såg så då slutade jag... kul att stor böla på bussen.. men i allafall. Vi vaknade hemma hos mig igår och gjorde inte så mycket tills typ 3? Har ingen aning! Skulle ner och köpa present åt mamma på stan, Malin var redan där men missa fan alla bussar men till slut hann jag! Masood åkte också fast han tog cykeln, hhm okey...? När jag var framme ringde jag syrran och hon var på Åhlens så jag stack dit, hon kollade på kläder, och hon är ju inte direkt snabb när det gäller shopping... så jag köpte present. Det blev en sten som det stod älskar dig på, en grytlapp och en diskhandduk med samma mönter, ugglor, haha! Sen kollade vi genom andra affärer , baby kom sen och jag åt upp hans glass haha! Sen åkte Malin, hon fick låna mitt busskort så fick jag cykla hem på min cykel som Malin lånat för hon cyklade till stan, för Masood cyklade ju också :) Då jag följde med henne till busshållplatsen försvann baby så jag ringde honom och han hade dragit till Buddy's... Så jag stack dit där han spelade på maskin med en annan kille med hans tjej, och plötsligt blev jag sjukt sugen på mjukglass! Så när dem hade spelat klart kom också Emil, Masoods kompis. Då stack vi och köpte mjukglass till mig men den spälte nästan helt så jag orkade den inte...
Ah, vi gjorde lite annat, köpte tuggummi som gör en vacker (y) när man tuggade det så blev spottet brunt, bläääee. Träffade på Hanna, Pontus och Amanda med, nice fjortisar ;) Haha skojade, typ... Vi gick upp på taket på Nian, alltså ungefär köpcentrum eller vad man kan kalla det? ;o Höll på dö, för hatar höjder :( Så vi gick och fikade på nått fik på Flanör , åt en choklad muffin , tjockis! Efter kom Billy, så vi chillade, haha. Men sen stack jag, baby och Emil till mig, han tog babys cykel och baby skjutsade mig på min, fick fan nästan punka, jävla fetto! :( Hemma hämtade jag baby hårfärg och rakapparat för han åkte ju sen. När jag kom tillbaks hade Emil åkt buss till stan för skulle äta på donken, baby skulle cykla ner. Jag skulle egentligen hem men jag blev så sugen på donken! Så jag tog bussen:) När jag kom ner var baby redan där, race eller? ;) När vi stack till donken beställde jag en Big Mac eller vad det heter? Var ju skit hungrig, men beställde det egentligen för att få ett Coca Cola glas, fick ett lila, tror jag? ;D Hamburgaren var ju inte stor! :( Aja, blev mätt... Sen åkte jag hem så myste med baby under tiden bussen skulle komma! USCH!
Imorgon skriver jag nog, vad som hände idag, annars blir det för långt! Plus att vi ska fira mamma och fika!

Puss! ;)


Gammal puss bild!

Ps: Stefan läste vilka kval grupper det blir till fotbolls VM 2014 för herrar, och gissa vad? Sverige och Tyskland är i samma grupp! AAAH! Vilken ska jag heja på?! Alltså om Sverige förlorar blir jag såklart ledsen men inte grina men om Tyskland förlorar kommer jag stor böla och få damp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg!! :D Lust att följas via bloglovin?^^ kram

2011-08-09 @ 12:29:00
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback