Typ trött?!

Hejsan bloggen !

Ska börja uppdatera mycket bättre nu , har jag bestämt ! :)
I helgen sov baby här och igår var vi en liten stund, efter var jag med Emma för hon hälsade på hennes syster som bor under mig (hon är vuxen), Emma har typ tusen systrar?
Det var ju så jävla varmt. Det seriöst brändes på kroppen, så jag gick ut med shorts och magn tröja!
Så jag gick runt där med dem och Emma med bara i sitt linne , fast hade det över rumpan så man inte såg dem, men ibland åkte linnet upp, haha ;) Vi gick till affären typ tusen gånger. Först köpte vi isglass och läsk, men Emma tappade sin glass, fan vad förbannad hon blev, ni ska se Emma när hon blir arg, jävligt kaxig för att vara liten! HOn är ungefär 150 cm, men ur gullig! Sen köpte vi cola rem, mmh! Och sist gick vi med hennes pappa och hon fick en ny glass och jag gick lite med, mahaha ;) Något som var så taskigt gjort av mig var när vi var till affären först och vi skulle in och en tant med vagn ville tydligen gå före så hon trängde förbi oss och det blev fel för mig så jag: "move-a!". Elak jag är... sen var det en tank som stank. Aja, blev också lite bråk med "tjejen" som hotade Blozzom som jag skrev förr. Dem två är tydligen kompisar igen. Dem höll på att leka med Barbie dockor utanför Blozzom på gräsmattan. "Tjejen" är 14 och leker med Barbir dockor!!!Så vi satte oss där och Blozzom skrek att vi skulle dra men hon kan inte bestämma över oss och hon slog Emma med Barbie dockan! Sen blev Emma förbannad på "Tjejen".

Samtalet:

Emma: "Blozzom hur kan du vara med "tjejen" efter vad hon gjorde?"
Blozzom: "Men vi är kompisar nu!".
Emma: "Men ändå hon är ju en idiot!".
Jag: "Hon hotade ju dig... (kollar på "tjejen") man ska inte hota folk speciellt inte dem som är mindre än en!".
Tjejen: "Men jag har sagt förlåt!".
Blozzom: "Ja, det har hon faktiskt!".
Emma: "Ja inte så konstigt, hon har ju inte nån annan kompis".
Jag: "HAHAHA vilken jävla diss!".
"Tjejen" sticker och blir ledsen. HAHA! GUD!

Aja, nu vill jag inte tänka på "tjejen" nå mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback