Sista april

Hejsan bloggen!

Idag är det sista april, sommaren är här snart! Eller den kanske redan är det?
Tyvärr blir det inget festande, bara ta det lugnt. Mår inte alls bra. Kunde inte somna förens 03.00 i natt för jag var så varm, huvudet dunkade och halsen värkte!
Som sagt så blir det inget festande, fan vad synd! Förra året var så jävla roligt. Det var jag, Elin och Masood. Vi var ju inte tillsammans då, vi kände varandra knappt! Men det slutade inte så bra med allt dickande.
Jag fick fylle hicka hela natten, Elin spydde och Masood var tvungen att åka till sjukhuset och mag pumpas, haha!
Aja, vad kan man skriva mer? Väntar på mamma som är på stan. Hon lade min mobil på lagning. Min älskade toutch (?) mobil, hoppas den kan fixas! Det är inget fel på den utan där man sätter i laddaren har typ hackats ut lite så man kan inte sätta in den ... så har min mormors nu, nej, det är ingen gammal 90-tals mobil, utan en vanlig Sony Ericsson, ganska snygg! Men nu ska jag nog kolla lite på Vänner.

Höres Puss på alla och ha en bra party natt! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade det trevligt då!

2011-05-02 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback