Lugn och skön dag!

Hejsan bloggen!

Sitter här med egen smoothie som jag har gjort alldeles själv, hur gott som helst!
Idag har jag eller vi tagit det bara lugnt. Var jätte fint väder idag, för det mesta. Var ute och solade i eftermiddags,  skönt! Började göra smoothien då men blev över så tog resten nu! Sen har vi bara kollat på tv. Imorgon ska jag och Mimmi sola solarium, niiice! Och måndag blir det shopping i Luleå.  Får se om jag hittar något snyggt!



Gangster med världens snyggaste hörlurar!


Tänkte skriva receptet till min smoothie, har gjort den helt själv, inget recept från tidning eller nätet!

3 dl vanilj yogurt
1 dl bär (jag har ½ dl blåbär och ½ dl hallon)
1 hel banan
1 msk honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback