Kan inte sova !!

Hejsan bloggen!

Sitter här med makaronpuddig, lagom gott(y) och med min favorit driunk: tropisk frukt juice!
Mamma och jag var nyss på affären och jag köpte choklad, AH! Men man får väl unna sig en gång i veckan. + att cola är jätte mycket onyttigare än choklad. Och man måste ha lite socker för annars kanske man inte orkar? För jag har känt mig lite tröttare i månaden utan socker... skit samma?! Chokladbiten är inte stor!

Ni kanske undrar varför min rubrik heter Kan inte sova !!!. Men såhär är det:
Jag var med baby igår och vi kollade på en skräckis och baby sa att han inte kunnat sova efter den, men jag tänkte: så läskig är den väl inte?. Men USCH! Den handlar om typ en psykolog och några av hennes kunder, eller vad det heter? Har samma problem. Typ att när dem vaknar på kvällarna så är det en uggla i fönstret och stirrar på dem m.m. Och det blir bara fel. Ena killen skjuter sin fru och barnen, men inte taskigt menat för han vill inget ska hända med dem, eller fan vet jag! Och ena skakar och lyfts upp, m.m. Men det läskiga är att det är en sann historia, man får t.o.m se riktiga klipp! När ena skjuter frun och barnen och den andra hur han lyfts! Och psykologen ser ut som ett skelett typ? För hon blir hypnotiserad av en annan psykolog. Och man ser det riktiga klippet då. Och hon skriker och hör den äldsta språket, typ egyptiska blablabla, hur en pratar det, vet inte vem, kanske en demon? Men dem tog hennes blinda barn, något jävla UFO eller vet fan inte jag! Och sen efter hon hade blivit hypnotiserad så gapar hon jätte mycket, munnen är så jävla stor, buhu! Alltså, jag kunde inte sova. Jag sov bredvid mamma och var tvungen att ligga i hennes famn så hon inte kunde sova!

Aja, inget mer om detta läskiga, men ligger till trailern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback