What I want you've got, But it might be hard to handle, Like the flame that burns the candle

Har fått en ny digitalkamera, älskar min mormor mest av allt! Den har 12 megapixel, och ALLA färger, svart/vitt, rosa, grön, sepia, vanlig, ja, många! Har knäppt en massa ;)

Idag kom jag till skolan och nästan alla var borta, bara jag, Emma, Jocke & Rasmus i vår klass, så lugnt var det!
Hade engelska med Lars-Åke först, gjorde kart häftet! Oyeah! Sen började jag på matte därefter, gick väl bra?
Sen blev det lunch, och prinskorvarna smakade kuk-äckligt, yaaak!

& har så jävla ont i huvvet :( Hände lite saker mellan mig och Emma, lite roliga då, men INTE ROLIGT ATT SLÅ HUVVET I VÄGGEN! Direkt efter lunchen så skojbråkade vi, haha dagisspråk ;'d Då brottade jag ner Emma och det slutade med att hon låg på halva mig och hon hade fasnat med sitt ben mellan mig så det nästan bröts hahah! Sen innan läsning (TRÅKIGT), då skulle jag brotta ner henne igen, så när hon ramlade så föll hon på mig så jag flög iväg och slog huvvet i väggen. TRODDE JAG HADE FÅTT HJÄRNSKAKNING!

Sen bråkade vi med lärarna... vi "råkade" röka vid skolan, för vi måste röka i typ nå soprums aktigt ställe en bit bort, hjälp vad liv det kan bli på dem ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback